Vasario 8-12 dienomis Frankfurto parodų centras „Messe Frankfurt“ vėl taps plataus vartojimo prekių verslo pasaulio centru. Ir nors į šią parodą kasmet keliauju jau daugiau kaip dešimtmetį, mastelis, dalyvių ir lankytojų skaičiai, asortimento gausa nenustoja stebinti. Bendras parodos „Ambiente“ plotas apie 300 000 kvadratinių metrų, tai viena iš tų parodų, kurioje visos futbolo aikščių dydžių salės pilnai užpildytos Vien tik dalyvių – 4 400, iš 88 pasaulio šalių. Lankytojų skaičiai dar įspūdingesni – pernai parodoje apsilankė 138 000 žmonių net iš 168 šalių. O parodos sėkmės priežastis skamba labai paprastai: visi joje atranda ko ieško: – nuo rėksmingo kičo iki tikrų subtilaus ir elegantiško dizaino perlų, nuo smulkių stalo įrankių iki interjero elementų ir papuošalų, nuo naujų verslo kontaktų iki naujovių ir įkvėpimo.

Kaip nepasiklysti

Nors Frankfurtas laikomas svarbiausiu Europos finansų centru, šis miestas tobulai pritaikytas svečiams, atvykusiems į parodas. Susisiekimas iš oro uosto į miestą itin patogus ir greitas (traukiniu užtrunka apie 20 minučių), daug nuorodų, kurios neleis pasiklysti ir gaišti brangų laiką. Svarbi detalė – su parodos bilietu galima nemokamai naudotis ir Frankfurto viešojo transporto paslaugomis.

Vokiška tvarka ir aiškumas karaliauja ir parodų centre. Konkrečiai parodos „Ambiente“ ekspozicinės salės labai aiškiai suskirstytos pagal tris temas: „Dining“ – viskas apie maisto ruošimą, serviravimą – nuo indų, įrankių iki virtuvės reikmenų ir mažų virtuvės prietaisų. „Giving“ apima namų dekoravimo ir dovanų prekių segmentą, o „Living“ – gyvenamųjų patalpų, interjerui, dizainui, eksterjero elementams. Vokiečiai nuolat ką nors sugalvoja ir dėl lankytojų patogumo pačioje parodoje, tarkim, šiemet tarp 3 ir naujai atidarytos 12 salės kursuos specialus „Kitchen Houseware Express“, kad lankytojai neeikvotų jėgų ir laiko keliaudami per visą parodų centrą. Šių metų parodoje startuoja ir speciali „Business Matchmaking“ programėlė, kuri padės efektyviau išnaudoti laiką parodoje planuojant verslo susitikimus. Detalesnė informacija, kaip viskas veikia ir kodėl tai gėris –

Ko verta nepraleisti

Parodos pirmiausia asocijuojasi su monotonišku vaikščiojimu tarp kompanijų stendų, tačiau „Ambiente“ intriguoja ir įdomiais renginiais ir ekspozicijomis. Ko siūlytume nepraleisti.

„Ambiente Trends“ jau tradiciškai stiliaus ir dizaino studijos „bora.herke.palmisano“ kruopščiai peržiūri parodos dalyvių katalogus ir vos per 9 dienas iš jų atsirenka produktus, kurie, jų nuomone, geriausiai atspindi sezono stiliaus ir dizaino tendencijas ir suformuoja šią ekspoziciją. Tad maža paslaptis, kad apsilankę „Ambiente Trends“ apie naujausias stiliaus ir dizaino tendencijas sužinosite nesiblaškydami po futbolo aikštės dydžio sales, kuriose svarbiausių dalykų galite tiesiog nepastebėti. Vieta – Galeria 1.

„Ambiente Academy“. Pranešimų ciklas, kuriame įvairių sričių profesionalai (nuo interjero dizaino iki marketingo, pardavimų) dalinsis savo įžvalgomis ir patarimais. Žinoma, nemokamai. Vieta – 9 salė

„Solutions“. Jau pernai Sebastianas Bergne iš gausaus dalyvaujančių kompanijų asortimento išrankiojo tikrus virtuvės ir namų apyvokos reikmenų perliukus, kuriuos pristatė šioje teminėje mini ekspozicijoje.

„Talents“. Jaunųjų dizainerių ekspozicijos visuomet sulaukia nemažo susidomėjimo. Šiemet jaunųjų dizainerių ekspozicijos taip pat bus teminės: stalo ir virtuvės apyvokos bei interjero dizaino, todėl  įsikurs dvejose skirtingose salėse. Vieta – 8 ir 11 salės

„German Design Award“. Unikali proga pamatyti ir atsargiai pačiupinėti Vokietijos dizaino tarybos apdovanotus Vokietijos gamintojų gaminius už dizainą, inovacijas ir kokybę. Vieta – Galerija 1.